WARUNKI USŁUGI NAJMU
Aby maksymalnie uprościć Wam zapoznanie się z warunkami naszej usługi, zanim przejdziemy do części prawnej, prezentujemy krótkie podsumowanie.
Proponujemy Wam system subskrypcji, który polega na tym, że wybierasz nowy lub odświeżony rower, a następnie płacisz co miesiąc, za jego wynajem, w ramach długoterminowej umowy najmu. Zachęcamy do wymiany rowerka w miarę wzrostu dziecka. Wszystkie nasze rowery są dobrze utrzymane i serwisowane w najwyższym standardzie. Chcemy, aby Twoje dziecko pokochało jazdę na rowerze, dlatego pracujemy, aby były one dla Ciebie w doskonałym stanie technicznym. W każdej chwili możesz zrezygnować a za wcześniejszy zwrot roweru pobierana jest niewielka opłata.
Jak działa nasza usługa:
- Potrzebujesz rower dla swojego dziecka i trafiłeś do nas.
- Wybierasz rower na podstawie wzrostu Twojego dziecka.
- Zapewniamy rower a Ty płacisz co miesiąc opłatę za wynajem roweru.
- Jest to system wynajmu/wymiany, więc zamiast płacić z góry, płacisz co miesiąc i wypożyczasz rower na dłuższy okres.
- Gdy Twoje dziecko wyrośnie z roweru, wracasz do nas, aby umówić się na wymianę roweru na większy. Następnie wysyłamy Tobie rower w większym rozmiarze i odbieramy używany rower.
- Masz prawo do bezpłatnej wymiany rowerka biegowego, jeździka lub hulajnogi po upływie 12 miesięcy a roweru po upływie 18 miesięcy subskrypcji. Kiedy wymieniasz rower wcześniej, pobieramy niewielką opłatę za dostawę, aby utrzymać miesięczne płatności na niskim poziomie.
- Możesz wybrać, czy chcesz nowy rower, czy odświeżony rower. Nowe rowery kosztują nieco więcej miesięcznie niż odświeżony rower.
- Nasze odświeżone rowery to używane rowery zwrócone od członków, które zostały odnowione w naszym serwisie przez profesjonalnych mechaników rowerowych.
- Obecność dodatkowych akcesorii w naszych odświeżonych rowerach zależy od tego, czy zostały nam one zwrócone razem z rowerem. Z tego powodu nie możemy zagwarantować że wszystkie akcesoria będą zamontowane przy naszych odświeżonych rowerach.
- Kiedy wymieniasz rower na większy, miesięczna opłata wzrośnie, ponieważ jest to większy rower i kosztuje więcej.
- Nie martw się jednak, będziesz wiedział, jaka będzie nowa opłata miesięczna, zanim zaakceptujesz wymianę.
- Jeżeli dla jednego dziecka wynająłeś jeździk np. PUKYLINO to nie możesz go wymienić na rower w rozmiarze 26”. Wymieniamy pojazdy na kolejny większy rozmiar tak by pasował dla dziecka. Jeżeli chcesz zamówić przykładowy rower 26” musisz wykupić drugą subskrypcję.
- W każdej chwili możesz zrezygnować z naszego klubu, zwracając rower. Za wcześniejszy zwrot roweru pobierana jest niewielka opłata.
- Zalecamy wymianę roweru w miarę dorastania Twojego dziecka, oznacza to, że Twoje dziecko zawsze ma rower w odpowiednim rozmiarze i możemy regularnie serwisować rowery dla następnej rodziny – będąc tym samym bardziej ekologicznym.
- Co się stanie, jeśli mój rower zostanie skradziony? Jeśli korzystasz z MamRowerPlus, wystarczy zapłacić kwotę Całkowitej Straty, która jest równa kaucji (o ile kaucja została pobrana). Jeśli nie korzystasz z MAMrowerPlus, będziesz musiał zapłacić wartość roweru (zgodną z cennikiem detalicznym) minus już wpłacone raty. Następnie dostarczymy kolejny rower, lub jeżeli uznasz, że chcesz zakończyć subskrypcję, doliczymy jeszcze koszt wcześniejszego zerwania subskrypcji.
- Podczas użytkowania roweru, jesteś odpowiedzialny za jego opiekę i naprawy serwisowe. Jeżeli wykupiłeś MAMrowerPlus, wtedy pokryjemy koszty drobnych napraw serwisowych.
- Nasze nowe rowery mają gwarancję producenta – jeżeli dojdzie do usterki, która wynika z wady produktu, my zajmiemy się tym problemem. Skontaktuj się z nami i wyślij nam zdjęcia obrazujące problem.
- Kiedy oddajesz rower na wymianę, oczekujemy rozsądnego poziomu zużycia – w końcu są to rowery dziecięce. Jeśli jednak wystąpią dodatkowe uszkodzenia, będziemy musieli wspólnie z Tobą pokryć koszty naprawy. Nie lubimy pobierać opłat od członków naszego klubu, dlatego polecamy MAMrowerPlus, aby uniknąć takich kosztów.
- Chcemy zatrzymać Cię jako klienta – dlatego zawsze będziemy pracować, abyś był zadowolony.
- Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, wyślij do nas e-mail na adres kontakt@mamrower.pl
Przystępując do MAMrower.pl klient wyraża zgodę na zawarcie wiążącej umowy między nim a MAMrower.pl. Niniejsza umowa określa warunki usługi wynajmu/wymiany świadczonej przez MAMrower.pl.
- A. Niniejsza umowa określa warunki umowy pomiędzy TRW Andrzej Dymek (zwany dalej MAMrower.pl) a klientem
- B. MAMrower.pl zapewnia:
- Rower dziecięcy („rower”) dopasowany do dziecka
- Rower będzie:
- Zgodny ze specyfikacją określoną na stronie internetowej
- Utrzymywany i serwisowany do poziomu użytkowego
- Wymianę zgodnie z wymaganiami, MAMrower.pl może pobrać za to opłatę za dostawę.
- Klient zobowiązuje się:
- Dokonywać określonych comiesięcznych opłat za pomocą polecenia zapłaty
- Przechowywać rower w suchym, bezpiecznym miejscu
- Dbać o rower w rozsądnym standardzie
- Po okresie wynajmu zwróć cały rower
- Cały rower składa się z: ramy, kół (wraz z nieuszkodzonymi dętkami i oponami), widelca, kierownicy z mostkiem, chwytów, napędu, pedałów, siodełka ze sztycą i pozostałych komponentów wg. specyfikacji.
- Masz prawo do darmowej wymiany roweru, jeżeli jednak wymiany dokonasz wcześniej to zapłacisz niewielką opłatę za dostawę nowego roweru.
- Klient może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym poprzez zwrot roweru, zwroty należy wysyłać na nasz adres, w pudełku, w którym rower został pierwotnie dostarczony.
- MAMrower.pl zorganizuje odbiór roweru za ustaloną opłatą. Opłata ta wynosi obecnie 99 zł lub 249 zł (19.09.2023 r.), ale może wzrosnąć wraz ze wzrostem kosztów przesyłek kurierskich.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia roweru, które wynikają z nieodpowiedniego użytkowania roweru („nadzwyczajne uszkodzenia”) w rozumieniu MAMrower.pl
- – Przykładami nadzwyczajnych uszkodzeń mogą być: rdza (można temu zapobiec, przechowując w suchym miejscu), powyginane koła, wygięta lub pęknięta rama, krytycznie uszkodzony układ napędowy, rower zwrócony z brakującymi podzespołami, przecięta opona lub dziurawa dętka.
- – W przypadku uznania, że doszło do dodatkowych uszkodzeń, MAMrower.pl skontaktuje się z klientem i uzgodni rozsądną kwotę za naprawienie uszkodzeń
- W przypadku kradzieży roweru, klient będzie odpowiedzialny za pokrycie różnicy pomiędzy ceną detaliczną roweru minus dokonane już opłaty miesięczne.
- Jeśli podejrzewamy lub potwierdzimy nieuczciwą działalność, zastrzegamy sobie prawo do anulowania członkostwa, odbioru rowerów i skierowania takiego zachowania do odpowiednich władz i/lub windykacji w celu podjęcia działań.
- Jeśli zweryfikujemy, że sprzedałeś rower w sposób nieuczciwy, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Ciebie całkowitą wartością detaliczną roweru.