Warunki usługi najmu

WARUNKI USŁUGI NAJMU

Aby maksymalnie uprościć Wam zapoznanie się z warunkami naszej usługi, zanim przejdziemy do części prawnej, prezentujemy krótkie podsumowanie.

Proponujemy Wam system subskrypcji, który polega na tym, że wybierasz nowy lub odświeżony rower, a następnie płacisz co miesiąc, za jego wynajem, w ramach długoterminowej umowy najmu. Zachęcamy do wymiany rowerka w miarę wzrostu dziecka. Wszystkie nasze rowery są dobrze utrzymane i serwisowane w najwyższym standardzie. Chcemy, aby Twoje dziecko pokochało jazdę na rowerze, dlatego pracujemy, aby były one dla Ciebie w doskonałym stanie technicznym. W każdej chwili możesz zrezygnować a za wcześniejszy zwrot roweru pobierana jest niewielka opłata.

Jak działa nasza usługa:

  • Potrzebujesz rower dla swojego dziecka i trafiłeś do nas.
  • Wybierasz rower na podstawie wzrostu Twojego dziecka.
  • Zapewniamy rower a Ty płacisz co miesiąc opłatę za wynajem roweru.
  • Jest to system wynajmu/wymiany, więc zamiast płacić z góry, płacisz co miesiąc i wypożyczasz rower na dłuższy okres.
  • Gdy Twoje dziecko wyrośnie z roweru, wracasz do nas, aby umówić się na wymianę roweru na większy. Następnie wysyłamy Tobie rower w większym rozmiarze i odbieramy używany rower.
  • Masz prawo do bezpłatnej wymiany rowerka biegowego, jeździka lub hulajnogi po upływie 12 miesięcy a roweru po upływie 18 miesięcy subskrypcji. Kiedy wymieniasz rower wcześniej, pobieramy niewielką opłatę za dostawę, aby utrzymać miesięczne płatności na niskim poziomie.
  • Możesz wybrać, czy chcesz nowy rower, czy odświeżony rower. Nowe rowery kosztują nieco więcej miesięcznie niż odświeżony rower.
  • Nasze odświeżone rowery to używane rowery zwrócone od członków, które zostały odnowione w naszym serwisie przez profesjonalnych mechaników rowerowych.
  • Obecność dodatkowych akcesorii w naszych odświeżonych rowerach zależy od tego, czy zostały nam one zwrócone razem z rowerem. Z tego powodu nie możemy zagwarantować że wszystkie akcesoria będą zamontowane przy naszych odświeżonych rowerach.
  • Kiedy wymieniasz rower na większy, miesięczna opłata wzrośnie, ponieważ jest to większy rower i kosztuje więcej.
  • Nie martw się jednak, będziesz wiedział, jaka będzie nowa opłata miesięczna, zanim zaakceptujesz wymianę.
  • Jeżeli dla jednego dziecka wynająłeś jeździk np. PUKYLINO to nie możesz go wymienić na rower w rozmiarze 26”. Wymieniamy pojazdy na kolejny większy rozmiar tak by pasował dla dziecka. Jeżeli chcesz zamówić przykładowy rower 26” musisz wykupić drugą subskrypcję.
  • W każdej chwili możesz zrezygnować z naszego klubu, zwracając rower. Za wcześniejszy zwrot roweru pobierana jest niewielka opłata.
  • Zalecamy wymianę roweru w miarę dorastania Twojego dziecka, oznacza to, że Twoje dziecko zawsze ma rower w odpowiednim rozmiarze i możemy regularnie serwisować rowery dla następnej rodziny – będąc tym samym bardziej ekologicznym.
  • Co się stanie, jeśli mój rower zostanie skradziony? Jeśli korzystasz z MamRowerPlus, wystarczy zapłacić kwotę Całkowitej Straty, która jest równa kaucji (o ile kaucja została pobrana). Jeśli nie korzystasz z MAMrowerPlus, będziesz musiał zapłacić wartość roweru (zgodną z cennikiem detalicznym) minus już wpłacone raty. Następnie dostarczymy kolejny rower, lub jeżeli uznasz, że chcesz zakończyć subskrypcję, doliczymy jeszcze koszt wcześniejszego zerwania subskrypcji.
  • Podczas użytkowania roweru, jesteś odpowiedzialny za jego opiekę i naprawy serwisowe. Jeżeli wykupiłeś MAMrowerPlus, wtedy pokryjemy koszty drobnych napraw serwisowych.
  • Nasze nowe rowery mają gwarancję producenta – jeżeli dojdzie do usterki, która wynika z wady produktu, my zajmiemy się tym problemem. Skontaktuj się z nami i wyślij nam zdjęcia obrazujące problem.
  • Kiedy oddajesz rower na wymianę, oczekujemy rozsądnego poziomu zużycia – w końcu są to rowery dziecięce. Jeśli jednak wystąpią dodatkowe uszkodzenia, będziemy musieli wspólnie z Tobą pokryć koszty naprawy. Nie lubimy pobierać opłat od członków naszego klubu, dlatego polecamy MAMrowerPlus, aby uniknąć takich kosztów.
  • Chcemy zatrzymać Cię jako klienta – dlatego zawsze będziemy pracować, abyś był zadowolony.
  • Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, wyślij do nas e-mail na adres kontakt@mamrower.pl

Przystępując do MAMrower.pl klient wyraża zgodę na zawarcie wiążącej umowy między nim a MAMrower.pl. Niniejsza umowa określa warunki usługi wynajmu/wymiany świadczonej przez MAMrower.pl.

  1. A. Niniejsza umowa określa warunki umowy pomiędzy TRW Andrzej Dymek (zwany dalej MAMrower.pl) a klientem
  2. B. MAMrower.pl zapewnia:
    1. Rower dziecięcy („rower”) dopasowany do dziecka
    2. Rower będzie:
      • Zgodny ze specyfikacją określoną na stronie internetowej
      • Utrzymywany i serwisowany do poziomu użytkowego
    3. Wymianę zgodnie z wymaganiami, MAMrower.pl może pobrać za to opłatę za dostawę.
  3. Klient zobowiązuje się:
    1. Dokonywać określonych comiesięcznych opłat za pomocą polecenia zapłaty
    2. Przechowywać rower w suchym, bezpiecznym miejscu
    3. Dbać o rower w rozsądnym standardzie
    4. Po okresie wynajmu zwróć cały rower
    5. Cały rower składa się z: ramy, kół (wraz z nieuszkodzonymi dętkami i oponami), widelca, kierownicy z mostkiem, chwytów, napędu, pedałów, siodełka ze sztycą i pozostałych komponentów wg. specyfikacji.
    6. Masz prawo do darmowej wymiany roweru, jeżeli jednak wymiany dokonasz wcześniej to zapłacisz niewielką opłatę za dostawę nowego roweru.
  4. Klient może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym poprzez zwrot roweru, zwroty należy wysyłać na nasz adres, w pudełku, w którym rower został pierwotnie dostarczony.
  5. MAMrower.pl zorganizuje odbiór roweru za ustaloną opłatą. Opłata ta wynosi obecnie 99 zł lub 249 zł (19.09.2023 r.), ale może wzrosnąć wraz ze wzrostem kosztów przesyłek kurierskich.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia roweru, które wynikają z nieodpowiedniego użytkowania roweru („nadzwyczajne uszkodzenia”) w rozumieniu MAMrower.pl
    1. – Przykładami nadzwyczajnych uszkodzeń mogą być: rdza (można temu zapobiec, przechowując w suchym miejscu), powyginane koła, wygięta lub pęknięta rama, krytycznie uszkodzony układ napędowy, rower zwrócony z brakującymi podzespołami, przecięta opona lub dziurawa dętka.
    2. – W przypadku uznania, że doszło do dodatkowych uszkodzeń, MAMrower.pl skontaktuje się z klientem i uzgodni rozsądną kwotę za naprawienie uszkodzeń
  7. W przypadku kradzieży roweru, klient będzie odpowiedzialny za pokrycie różnicy pomiędzy ceną detaliczną roweru minus dokonane już opłaty miesięczne.
  8. Jeśli podejrzewamy lub potwierdzimy nieuczciwą działalność, zastrzegamy sobie prawo do anulowania członkostwa, odbioru rowerów i skierowania takiego zachowania do odpowiednich władz i/lub windykacji w celu podjęcia działań.
  9. Jeśli zweryfikujemy, że sprzedałeś rower w sposób nieuczciwy, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Ciebie całkowitą wartością detaliczną roweru.